makin tue makin bergaram

pengalamanyangakutaknaklupekansampaibilebiletakkesahrakunidatuekemudeagykejanjibendenixhilangdariingatanakuyangxseberapanisemogaiadapatdijadikaniktibarolehdirikuanakanakkucucucucukudankepadasesiapayangdapatmenterjemahkodkodrahsiainihahahahahah

Wednesday, August 11, 2010

pagi itu aku terkesima

so bangun....ko nk sahur x??erm2 erm2....bgn so sahur...mmbe aku x jemu mengejutkn aku....lantaran melayani keeksitedan membuat blog malam td,disamping belajar bahasa penjajah jepun, aku telah mengalami kesukaran nak bangun....setelah beberapa minit akhirnya roh ini kembali semula ke badan....penat bersiar2 di luh mahfuz agaknya....aku pon berjalan terhuyung hayang ke bilik mencari kunci kuda kesayanganku...perg..wangi sial bau bilikku..nampak dalamnye ade r 3 makhluk...rumetku kacang mmbe baeknya ainsha ngan puntung...so makan jum...takpe r bro..carry on..aku menjual mahal..pe kelaaas beb makan kat bilik,,masak sendiri lak tu....g ktdi r baru gempak...aku meraba2 poket baju..mane r dwet ni...5 menet gak mengagau carik duit dalam poket dalam almari yg serba tersusun aku...maklum r baru kemas bilik...xde r plak...xpe r pinjam dwet bebudak ni r dlu....cukup bulan baya...menapak r lemah longlai ke bawah...prengpreeeeeng...tong tebeq cikgu memakse kude mrk meneran...saba looo nak trun r ni...getus aku dalam aty....turun2 sume da siap nek moto...tebek ngan majdi tong ngan orix tinggal cikgu je sowang...cantik ni..aku pon buat2 nak stat moto...padahal nak mintak simpati menumpang moto cikgu...dapat gak....yahuuuuuuuuuuuuuu prengg sume gerak ....sunyi dow upm pagi2 ni...agak2 sume malas gerak...sahur tepi katil je kot...ako pon sampai r kat destinasi cinta ehh silap destinasiku iaitu ktdi...masuk2 hampeh...lg hampeh dr semalam....orang dye macam kuman dalam 2...sikit giler....lauk dye punye la banyak...lauk ayam 3 jenis..sayo2 kueh lg....kalau banyak ni gayanye...ramadhan ke 5 bungkus kot...aku pon cubelah laa berpikiran optimis walaupon x penah...mgkin tok cine2 atau bdk pompuan yg x pose kot....pelik btol aku ngan dak ktdi ni....fudkot da open tym2 yg diperlukan...kut2 ye pon sapot r sket...baek dye tutup kat situ pastu bukak kat kosass...x payah aku press moto g padaang 2km tiap2 ary...terkesima aku....

No comments: