makin tue makin bergaram

pengalamanyangakutaknaklupekansampaibilebiletakkesahrakunidatuekemudeagykejanjibendenixhilangdariingatanakuyangxseberapanisemogaiadapatdijadikaniktibarolehdirikuanakanakkucucucucukudankepadasesiapayangdapatmenterjemahkodkodrahsiainihahahahahah

Wednesday, August 11, 2010

banguuun dan terus maju

pagi 2 ramadhan..suasana hening di bilik aku ini(silap..bilik aku tumpang) ketika aku bangun dr tdo...tetapi berbagai persoalan menerjah pemikiran aku dikala ini..mengapakah pasukan pengaman di filipina belum menyelesaikan proses damai di mindanao...mengapakah kerajaan Malaysia begitu beriya-iya menjayakan konsep 1 Malaysia..kenapa pihak PTPTN begitu tegas berkaitan isu pointer dalam kalangan pelajar IPTA, mengapa Chelsea buleh TEWAS ngan Man Utd ketika Piala Masyarakat..sedangkan mereka mempunyai pemain2 berpengalaman berusia 30++ ...mengapakah iftar perdana KOSASS tidak dijalankan tiap2 hari bagi membantu org yg kesempitan di kosass ini...adakah kuasa dan pangkat menjadi kayu pengukur kehebatan individiual...adakah puasa aku diterima hari ini......................tp yg paling penting,aku nak g mandi dulu

1 comment:

ORICS said...

aku rase perlu diajukan ke pihak yang lebih tinggi khususnya untuk golongan macam kite ni..daif