makin tue makin bergaram

pengalamanyangakutaknaklupekansampaibilebiletakkesahrakunidatuekemudeagykejanjibendenixhilangdariingatanakuyangxseberapanisemogaiadapatdijadikaniktibarolehdirikuanakanakkucucucucukudankepadasesiapayangdapatmenterjemahkodkodrahsiainihahahahahah

Wednesday, August 11, 2010

MESTI WAJIB PASTI KENE RAJIN

mende r kene rajin ni ek..petang 1 ramadhan, aku g la joging kat stadium,ditemani member2 karibku yang macam bese,,oriq tebeq tong arep..orix ngan tebeq niat asalnye nak maen jim,malangnye kedai tutup awal..padan muke..jadi dyorang join r kteorg lari kat trek 5 lap...2 lap aku da pancit..terus bersiar2 selame 2 lap..jadi kene RAJIN BERSENAM.krup2 perot lapa..gua g cari jadah berbuke pose kat padang...carik2 jumpe la membe2 kat sane...tego sket cuit sket tersua plak ngan awex2 yg pergh..ketat beb...jadi kene r RAJIN BELI JUADAH BERBUKE ..baru kenyang mental dan fizikal..astaga..mende r aku merepekni...sap2 bebuke kat perisai bintara..sejuk agy bilik ni...da 5sem dye berbakti kat aku..aku jek x penah berbakti kat bilik ni...aku pon siap2 r g teraweih...jadi kene RAJIN TERAWIH..barulah bermakna pose ni...lepas je terawih aku g r kelas kat mrkas palapes..ingat nak tulun2 sket.....sap2 kene fire plak..jadi kene RAJIN TURUN ROKOL...adey2 antara 4 rajin ni yg last jek aku ssh sket...bukan aku xnk turun..aku ni memang dasar pemalas..accesori last minit nak carik..last2 x cukup...semangat ade da..tapi cannot go..damn...mggu depan kene rajin 1 agy....RAJIN G KELAS

No comments: