makin tue makin bergaram

pengalamanyangakutaknaklupekansampaibilebiletakkesahrakunidatuekemudeagykejanjibendenixhilangdariingatanakuyangxseberapanisemogaiadapatdijadikaniktibarolehdirikuanakanakkucucucucukudankepadasesiapayangdapatmenterjemahkodkodrahsiainihahahahahah

Wednesday, August 11, 2010

hari ini 1 ramadhan

hari fes aku membuat entry aku, gembire,seronok,tp xde idea.ape nak cte pon ntah.arini de rokol palapes.aku x turun,tp tebeq turun,pastu tommy soh dye skodjum 40x..alasan dye sebab aku x turun..dye kene..same gak klu terbaalik...kre chain reaction...sowie r tebeq..kesian dye..da r pose..kurus r ko pasni..bukan aku xnak turun..tp accesori x cukup..malu r senior x ckp barang...pastu aku pon terus membute sampai kul 2..alamak kelas..br aku ingt labkot membe pinjam..crk2 x jumpe..suweh tol arini...seb bekpose agy..aku pon setadi r jepon samapi x pandai...sowie r bosan..aku xnak bende ni ilang dr ingatan aku...masa semakin suntuk..nanti nak tulis agy........

No comments: