makin tue makin bergaram

pengalamanyangakutaknaklupekansampaibilebiletakkesahrakunidatuekemudeagykejanjibendenixhilangdariingatanakuyangxseberapanisemogaiadapatdijadikaniktibarolehdirikuanakanakkucucucucukudankepadasesiapayangdapatmenterjemahkodkodrahsiainihahahahahah

Thursday, August 12, 2010

kepenatan yg tiada tolok bandingan

susah gak ek kalau baru nak belaja buat blognii..banyak sangat yang kene belajar..camne nak buat kawan..pollow mempollow...bace blog orang...komen2...tapi sedikit sebanyak telah mengisi kekosongan jiwa yg telah lame kemarau dengan bacaan menarik....xde r aku membute je sepanjang arini...seronok tp penat....x kesa la...tghhari td aku ade test bahase jepon...x sangke test da upenye...male melangkah ke kriss merahku ingatanku terbayang2 kisah lame...macammane aku lari menyuruk demi nak ponteng kelas bahase jepon..taktik2 yg digunekan untuk ainon sensei(cikgu jepon ak dulu) bercerita kehebatan jepon dalam kelas.gune dadu menjawab test jepon mase f4...sume2 ni terbuai2 semula di kotak fikiran....aku pon musykil kenape laa sem ni aku amek bahse jepon yang aku x penah lulus mase skola mngh dlu...mgkin sebab sensei yg skunk agak menarik menyebabkan hatiku tertawan..cewah...yang pasti mase aku bergerak ke kelaas td,aku tidak hanya berjalan kosong,tetapi dengan hasil study yg x seberapa beberapa malam yang lepas,tolonglaaa aku xnak GB...huhu

No comments: