makin tue makin bergaram

pengalamanyangakutaknaklupekansampaibilebiletakkesahrakunidatuekemudeagykejanjibendenixhilangdariingatanakuyangxseberapanisemogaiadapatdijadikaniktibarolehdirikuanakanakkucucucucukudankepadasesiapayangdapatmenterjemahkodkodrahsiainihahahahahah

Wednesday, September 8, 2010

ilmu itu hidup

da lame aku dengar ungakapan ni
madah berapi dr cikgu aku
mase akuu kecik2 dulu
aku dulu pk
tp x penah mancapai satu tahap tertinggi
kefahaman ttg erti kehidupan
jumud sggh akal aku
minda lesu
semalam
titik tolak erti hidup aku
aku tidak lg
basah hingus
meleleh liur
leka bermain
seperti aku yg dulu2
semuanya memerlukan titik tolak
dan aku telah punyai itu
itu apa
itu dia
aku akan berusaha
perbaiki kesemua masalah jiwa setan nafsu bodo
pandai blaja
mesra kawan
pangkat x gile
tersusun ibadahku,solatku puasaku
habluminallahku habluminannasku
semuanya kerana apa
kerana dia
sapa dia
dia aku x serupa
aku juga yang merasa.........


p/s mende r aku melalut ni...mampos r...blog aku....aku nak berubah kawan2.........doakan aku.....

SELAMAT HARI RAYE>>>MAAF ZAHIR BATIN

No comments: