makin tue makin bergaram

pengalamanyangakutaknaklupekansampaibilebiletakkesahrakunidatuekemudeagykejanjibendenixhilangdariingatanakuyangxseberapanisemogaiadapatdijadikaniktibarolehdirikuanakanakkucucucucukudankepadasesiapayangdapatmenterjemahkodkodrahsiainihahahahahah

Monday, September 6, 2010

erti sebuah kehidupan

assalamualaikum wbt
lamo raso den x jenguk blog ni,dyelah peneman setia dikala hati berasa gundah gulana.Tanggal 6 sep 2010 aku masih disinin,di upm,berbuke di bukan di bilikku,menanti satu kepastian yang belum tiba. kenapalah aku masih belum pulang?bukan kehendak hati bukan diri yg enggan pulang,tetapi yg pasti semuanya bersebab.Salah aku.Aku yg tidak mendengr nasihat taulan menyuruh belajar,aku yg tidak memikir masa depan,aku yg agah menegar nasehat parentku menyuruh tekun menelaah.dan inilah balasanku,Jika dulu lagi aku ikut kesemuanya pasti hari ini tidak berlaku dimana jiwa ini kesepian menanti kasih.Pointer yg kudapat adus berat sungguh pengertiannye.!.92????DAMN..KO X BELAJAR KE PIS...apasal r teruk sangat.tu la ko.kawan2 ko sebok berkejaran mencari ilmu..ko masih alpa dengan dunia fantasi ko yg x ujud.sekarana NAH!! duduok ko dalamnya selamya..aku nekad.jika diberi peluang kedua akan ku garapo sebaiknya.akan kusondol abis abisan sehingga segulung keramat dalam telapakku.pasti aku tidak akan berkejaran ke fakulti sains mencari PA.ku mencari seulit simpat..pasti tidakkan ku jenguk pegawau akademik meminta penangguhan kursus....kompom ku x singgah di pusat kaunseling mencari sokongan...dan yg pasti x berlari2 anak ke hospital serdang,pusat kesihatan upm dan klinik psikiatri mencari penyakit yg x pernah ada.WAHAI TUHAN YG MAHA PENGASIH DAN PEMURAH...kau bantulah hambamu ini...yg pasti aku adalah insan khilat dubumimu ini ya allah..andai aku terleka dalam komuter kehidupanku kau ingatkanlah aku...x sanggup lg aku begini